Sioux Air Rules and Regulations

Rules and Regulations for Virtual Pilots at Sioux Air.

§1
Rekrutacja - poszukujemy zarowno doswiadczonych jak i poczatkujacych vPilotow



1.1)Posiadanie przez Kandydata aktywnego konta w sieci Vatsim


1.2)Kandydat musi posiadac wiedze by poprawnie wykonac nastepujace czynnosci :
- planowanie lotu ( trasa , odpowiedni poziom lotu itp )
- poprawna komunikacja z ATC
- start , ladowanie i utrzymywanie zadanego przez ATC poziomu lotu i kursu


1.3)Wiedza Kandydata moze zostac zweryfikowana przez Szefa Pilotow lub osoby przez niego wyznaczonej


1.4)Zasady wykonywania lotow dla Sioux Air opisane sa w pkt. 2 Regulaminu


1.5)Jestesmy tu dla wspolnej pasji i milo spedzonego czasu, jesli chcesz poglebiac swoja wiedze i doswiadczenie vpilota w milym pozytywnie zakreconym towarzystwie. Zarejestruj sie juz dzis podajac prawdziwe dane , a Szef Pilotow odezwie sie do Ciebie i wytlumaczy jak zaczac prace dla Sioux Air




§2
Regulamin dla Pilotow Sioux Air - czyli jak wykonywac loty dla linii



2.1)Kazdy lot wykonujemy online w sieci Vatsim , oczywiscie przestrzegamy wszystkich zasad tam panujacych


2.2)Kazdy Pilot musi dbac o dobre imie linii a swoja postawa buduje dobra marke Sioux Air, jak Nas widza tak Nas pisza


2.3)Korzystamy ze znaku wywolawczego nadanego przez Administracje a do sieci logujemy sie wedlug wzoru ASX100, jest to kolejny numer przyjecia do linii zaczynajac od ASX101 czyli naszego CEO


2.4)Kazdy Pilot moze wybrac sobie samolot na ktorym bedzie pracowal dla linii, jednak dopiero po zdobyciu rangi umozliwiajacej wykonywanie lotow dana maszyna szczegoly w punkcie Rangi i Uprawnienia ponizej


2.5)Maszyna startuje z lotniska na ktorym wyladowala wczesniej , miejsce postoju mozna latwo sprawdzic poprzez zakladke SiouxAir Stats/SiouxAir Fleet


2.6)Wszystkie loty rejestrujemy programem SiouxAcars dostepnym w zakladce download w profilu pilota, sa tam rowniez wszystkie malowania naszej floty


2.7)Po zakonczonym locie wysylamy raport ktory zostaje sprawdzony i zaakceptowany przez Szefa Pilotow w razie urlopu przez osobe przez niego wyznaczona


2.8)Kazdy Pilot powinien wykonac conajmniej dwa loty w miesiacu , lot wykonany oznacza zarejestrowany i zaakceptowany przez Szefa


2.9)W razie niezaakceptowania raportu przez Szefa powod podany jest w komentarzu do raportu


2.10)Sila ladowania w naszej linii nie moze byc wieksza niz -550 fpm dla maszyn kategorii conajmniej C i -250 dla maszyn General Aviation


2.11)Wymagamy korzystania z zewn programu generujacego warunki pogodowe oczywiscie nie musi byc to platny ASN wystarczy darmowy program ktory polecamy FSXWX


2.12)Posiadamy wlasne Forum gdzie wspolnie rozwiazujemy wszelkie problemy gdzie mozna poprosic o pomoc w czymkolwiek , a takze kanal TS na ktorym rozmawiamy podczas lotu i nie tylko.




§3
Shared Cockpit - czyli mozliwosc wykonywania lotow online w podwojnej obsadzie



3.1)Pilot lecacy jako Kapitan rejestruje lot programem SiouxAcars


3.2)Pilot lecacy jako FO raport po wykonanym locie wypisuje recznie


3.3)Szef Pilotow weryfikuje obydwa raporty na podstawie wyslanego przez Kapitana poprzez program


3.4)W raporcie Kapitana powinna znalezc sie stosowna informacja o wykonaniu lotu z FO np: Shared Cockpit with ASX102 Rafal


3.5)Ze wzgledu na to ze ranga Student jest traktowana jako okres probny dla Pilota, loty shared cockpit mozna wykonywac po zdobyciu rangi Pilot




§4
Rangi i uprawnienia - czyli zasady przyznawania rang i uprawnien na maszyny



4.1)Rangi i uprawnienia przyznawane sa na podstawie nalotu online dla linii (wizualizacja w zakladce company/ranks) i tak :


4.2)Student 0-29h - wykonuje loty w obrebie FIR: EPWW , EISN maszynami General Aviation oraz DH8D lub AT75


4.3)Pilot 30-49h ; wykonuje loty po calej Europie maszynami jak wyzej


4.4)Second Officer 50-129h; loty wykonuje maszynami typu 737,320 po calej EU i Afryce


4.5)Senior Second Officer 130-199h; zdobywa uprawnienia na B767 i moze latac EU,Afryka i Bliski Wschod


4.6)First Officer 200-399h;zdobywa uprawnienia na 777 i moze latac EU,Afryka,Bliski Wschod i Azja


4.7)Senior First Officer 400-499h; od tej rangi Pilot moze latac gdzie i czym chce


4.8)Master First Officer 500-749h


4.9)Captain 750-998h


4.10)Senior Captain 999-1299h


4.11)Flight Captain 1300-1499h


4.12)Senior Flight Captain 1500-1699h


4.13)Fleet Captain 1700-1999h


4.14)Sioux Air Flying Legend 2000h


4.15)W SiouxAir mozliwe sa odstapienia od wymienionych restrykcji godzinowych i uprawnien na etapie 'Student', w zaleznosci od doswiadczenia vpilota.



§5
Nagrody i wyroznienia - czyli jak nagradzamy i za co ( dostepne rowniez company/ranks/awards )



5.1)uczestnictwo w zlocie - nagroda za uczestnictwo w zlocie Vatsim przyznawana za wykonanie lotu w godzinach jego trwania


5.2)aktywnosc - comiesieczna nagroda za wykonanie najwiekszej ilosci lotow w danym miesiacu


5.3)ladowanie - comiesieczna nagroda za wykonanie najlepszego ladowania z wykluczeniem maszyn typu General Aviation


5.4)nagrody godzinowe - przyznawane po osiagnieciu kolejnego progu wylatanych godzin dla linii 100,200,300,500,1000h




§6
Zwolnienie z pracy w linii



6.1)Pilot ktory nie bedzie przestrzegal regulaminu linii moze zostac zawieszony lub usuniety z listy Pilotow Sioux Air


6.2)Pilot nie stosujacy sie do zasad panujacych na Vatsim lub w stosunku do ktorego Zarzad otrzymywac bedzie skargi od ATC lub innych uzytkownikow sieci moze zostac zawieszony lub usuniety z linii


6.3)Pilot ktory swoja postawa bedzie dzialal na szkode Sioux Air zostanie usuniety z linii



If you agree with our Rules and Regulations, you may continue to fill out the Application by clicking below.

I agree to the terms of use.

Sioux Air 2017